9.oktober 2011

Oktober snø

 

Så kom snøen i oktober. Jeg hadde slett ikke lyst til å dra til Oslo, så jeg drøyde lengst mulig uten å høre på værmeldingen, så kom snøen. Jeg brukte da 1,5 time fra Tørberget og ned til Elverum for de som er kjent. To trailere hadde store problemer, folk sto langs veien og skiftet dekk. Jeg kjørte på splitter nye sommerdekk og var glad for at de var nye. Så det var vel dette årets snøkaos. I dag er visstnok bilen vinterskodd. Utover dette snøværet, hadde vi en fin høstferie. Og jeg var ladet opp til ny arbeidsuke.

~ av elibrager den 15/10/2011.

Legg igjen en kommentar

 
