13. oktober 2011

Vår frelsers gravlund

 

Hva handler LIVET om?

Hvordan skal livet leves?

Er jeg redd for døden?

Ja, jeg er redd for døden, jeg er redd, redd for at døden skal frarøve meg livet, frarøve meg opplevelsene, frarøve meg nytelsene, frarøve meg de menneskene jeg er glad i. Enda mer er jeg redd meg selv, at det er meg selv som frarøver meg livet. Jeg frarøver meg selv livet når jeg tror at det er riktig å leve slik andre vil jeg skal leve.

Sitat fra en ny bok som jeg jobber med. En bok med dikt og bilder som reflekterer over livet. Jeg vet ikke om den boken skal gis ut, eller om den kun skal forbli i privat eie, den er tett på mitt liv og meget personlig.

 

 

~ av elibrager den 15/10/2011.

Én kommentar to “13. oktober 2011”

  1. Stark text Eli, och mycket tänkvärt! efter att ha läst den lilla texten så hoppas jag verkligen att det blir en bok du kommer ge ut! Mycket bra!!!!!

Legg igjen en kommentar

 
