Trekkspilleren

Traktering av trekkspill på Bergsjøseter

En gang for veldig mange år siden, den gang man var ung og hadde sans for gammaldans, vel det var altså jeg som hadde sans for det, mine medsammensvorne hadde sans for Pink floyd. Har jo alltid skilt meg litt ut. Nok om det, klarte jo ikke å dy meg når jeg så spillet stå der og en halv liter eller to innabors, så da ble det Kalle Skjeven, Ut på Nøtterø og noen til. En pensjonistgruppe var på plass og tro det eller ei, men det ble en svingom for dem. Gøy var det og jeg lurte en stakket stund på om jeg skulle gå inn i underholdningsbransjen.

 

~ av elibrager den 04/09/2011.

Legg igjen en kommentar

 
