11.august 2011

Fullmåne

Da jeg kjørte hjem etter en løpetur i marka, fikk jeg se denne fullmånen. Det var bare å knipse i vei. Jeg merker at det er ikke så lett å konsentrere seg om fotograferingen når man er tilbake i jobb og hverdagen igjen begynner å gripe tak. Jeg gruer meg litt for tiden fremover nå. Naturen er jo ikke helt til stede i Oslogryta, og kveldene blir mørkere og mørkere, prosjektet skal jo gå helt frem til 31. desember, og hvordan bildene blir i hverdagen i oktober, november og desember, ja det lurer jeg veldig på. Det kan nok være at jeg må ty til andre type bilder enn naturbilder. Det er vel bloggen min allerede litt preget av, så kanskje mennesker vil inngå mer, gatefotografering? Jeg vet ikke. Skulle ønske det hadde vært lange lyse kvelder hele året.

~ av elibrager den 11/08/2011.

Legg igjen en kommentar

 
