25.mai 2011

Her er enda et bevegelsesbilde. Jeg har hatt dagene fulle den siste tiden, og det har blitt dårlig med foto, men jeg bryter jo ikke prosjektet, så det kommer bilder for de dagene som nå mangler frem til i dag. Jeg må først bare jobbe litt på loppemarkedet. Der er det fullt kjør, med mange biler og folk som jeg prøver etter beste evne å holde styr på. I dag får jeg hjelp av sønnen min og det er jeg jammen glad for. Så må dere tilgi meg for at de neste bildene som kommer nok ikke er verdens beste. Og langt fra naturbilder.

~ av elibrager den 29/05/2011.

Legg igjen en kommentar

 
