7. mai 2011

Kursdeltagere i aksjon

 

Ja, nå er det gjort, mitt første fotokurs. Jeg er utrolig glad for at jeg fulgte hjertet mitt og gjennomførte dette. Det ble en alle tiders dag, seks ivrige deltagere. Her er de i aksjon med kamera. Jeg hadde laget et skikkelig opplegg med powerpoint presentasjon, som de også fikk som kompendium, og de noterte flittig. Vi hadde to økter ute, og det ble mye forklaring om innstillinger i kamera. Her skjønte jeg at jeg burde satt meg bedre inn i Canon kamera på forhånd, selv bruker jeg jo Nikon. Prinsippene er jo de samme, men hvor funksjonene sitter og hvordan de logisk er bygget opp er forskjellig. På evalueringsskjema skorte jeg høyt på presentasjon, kommunikasjon og humor, og de krysset til og med av på at de hadde lært. 

Det frister å holde flere kurs, neste gang skal det deles opp over to dager. For det ble veldig intenst på en dag. Men du så gøy.

~ av elibrager den 08/05/2011.

2 kommentar to “7. mai 2011”

  1. Så gøy å lese (og se) hvordan kurset ditt gikk, Eli!🙂 Gratulerer med vel gjennomført kurs! NÅ er du igang!🙂

  2. Gratulerer Eli.

Legg igjen en kommentar

 
