2. mai 2011

 

 

En liten kveldstur i nærområdet, og denne søte katten dukker opp.  Den var veldig nygjerrig på hunden min. Jeg fikk datteren til å holde hunden, mens jeg knipset i veg på harde livet. Da ble det kattebilde denne dagen.

~ av elibrager den 02/05/2011.

3 kommentar to “2. mai 2011”

  1. Jeg liker det nederste bilde.Bra.

  2. Det siste bildet ble vårfriskt.

    Ha fortsatt en fin uke.

    Monika

  3. Så mange flotte bilder du har lagt ut siden sist jeg var innom :))

    Har hatt så mye å gjøre den siste tiden, og ikke blitt så mye tid til blogging.

    Takk for dine hyggelige kommentarer hos meg:)))

Legg igjen en kommentar

 
