1. mai 2011 Fiol

I dag ble det fiolens dag. En liten unnselig plante som ikke gjør så veldig mye ut av seg, men som er veldig vakker der den såvidt strekker hodet over alt gresset. Jeg gikk min vanlige tur i skogen på jakt etter fotomotiver, da noen fioler dukket opp langs stien. Det var bare å komme seg så langt ned på bakken som mulig for å fange disse små skjønnhetene. En herlig dag forøvrig, og tusen takk til alle dere som har gitt meg gratulasjonsønsker på dagen min. Skulle ønske jeg var like flink med bursdagshilsener. Barna mine hadde laget en flott kake til meg, mens jeg var på fiolrunden min, så det ble feiring med nærmeste familie i kveld.

~ av elibrager den 01/05/2011.

3 kommentar to “1. mai 2011 Fiol”

  1. Å, så vakkert. Den første her som en drøm!

  2. Fine bilder Eli og det første falt virkelig i smak🙂

  3. Så fin fiolen ble. Så sart og drømmeaktig. Nydelig!!!!

Legg igjen en kommentar

 
