Kommentarer fra blogspotbrukere gir ikke tilbakelenke

Jeg sitter og klør meg i hue for å prøve å finne ut om det er wordpress eller blogspot som feiler, men de kommentarer jeg får på bloggen min, gir ingen lenke tilbake til bloggen til den som har kommentert. Dette gjelder alle blogspotbrukere. Nå har jo de fleste norske naturfotografer blogspot, og de fleste svenske wordpress, jeg er ikke svensk, men valgte å prøve wordpress for å se om jeg likte denne bedre enn blogspot, og fordi jeg er nygjerrig på nye ting. Nå kaster jeg bort masse tid for å prøve å finne en løsning på dette, er det noen der ute av nordmenn eller svensker som kan forklare meg hva jeg gjør galt, eller om det rett og slett bare er sånn? Sånn bør det jo ikke være. Veldig takknemlig for svar.

~ av elibrager den 30/04/2011.

Legg igjen en kommentar

 
