29. april 2011

Fra Karl Johans gate

I går etter jobb spaserte jeg litt rundt i Oslo, jeg tok ikke mange bildene, kun dette ene. Det var bare så fint å gå rundt og nyte menneskelivet, de store grønne eiketrærne og varmen fra sola. Satt lenge i studenterlunden og leste, så på våryre mennesker, fortausrestaurantene som er fulle av liv. Akkurat som om hele byen har våknet fra en lang, lang dvale. Jeg elsker denne byen når den er slik som nå, den er en del av meg.  Aller helst lengter jeg ut i naturen, inn i skogen, men i går lengtet jeg ut i byen for å se alt livet og den deilige vårstemningen som er i Oslo nå.

~ av elibrager den 30/04/2011.

Legg igjen en kommentar

 
