16.april 2011

Leo

Bildet for 16 april, blir min beste turkamerat Leo. Han er med meg på det meste, både joggeturer, skiturer og fototurer. Han er stadig på besøk på Østensjøvannet og sitter sammen med fotografene og kikker etter fugler. Svaner er han ikke spesielt glad i , men alt annet er visst greit. Her står han på en skitten snøhaug i Trysil.

~ av elibrager den 18/04/2011.

3 kommentar to “16.april 2011”

  1. Hei!

    Koselig at du likte bloggen min, og helt ok at du linker. Jeg linker tilbake også.

    Kjempeflott blogg du har også, full av herlige bilder og tekst. Gøy med nye bekjentskap som har samme interesse som en selv:)

    Ha ei trivelig påske!

  2. Hei Leo!
    Du for en skjønnhet du er!
    Jeg heter Tanja,og er ei blandingstispe(border collie og Shafer)på 11 år.Jeg er også mammas beste lekekamerat,ferievenn og turkamerat.Desverre har jg fått kreft.Heldigvis har jeg ikke vondt enda.
    Mamma synes at eieren din er veldig heldig som har deg,og at bloggen er kjempefin.
    Hilsen Tanja og mamma

    • Tusen takk for kommentaren på Leo Barbro. Har du lenke til bloggen din, så kan jeg ta en titt på Tanja også. Hilsen Leo🙂

Legg igjen en kommentar

 
