17.mars 2011

Spøkende måne

Månen

To bilder av månen som jeg tok fra kjøkkenvinduet vårt i Trysil. Det var ikke helt enkelt, vinduet er slik at det kan vippes rundt, så jeg brukte det som stativ. Skyene kom og gikk hele tiden, og det ble mange forsøk for ikke å få månen utbrent. Syntes jeg lyktes ganske bra til slutt, men det ble på en måte et kompromiss med skyene.

~ av elibrager den 18/03/2011.

2 kommentar to “17.mars 2011”

  1. God kveld!

    Her har du fanget månen fortreffelig! Klarer ikke velge hvilke bilde jeg liker best for begge er favoritter og spennende på hver sin måte!

    Også stor takk for at du var innom bloggen min å la igjen en kommentar!

    Ha en fin helg!

    Mvh Leiv Arne

  2. oi, de månebildene ble flotte. Ha en god helg til deg!

Legg igjen en kommentar

 
