11.mars 2011

 

God morgen!

Selv Oslo har mye å by på naturmessig, bare man kommer seg litt ut av bykjernen. I dag hadde jeg tenkt meg tidlig opp for å kikke etter dyr i Maridalen. Så ved 7 tiden i dag tidlig kjørte jeg inn i dette vakre kulturlandskapet. Det første som møtte meg var  ei flott elg ku. Hun sto og spiste av grenene på noen busker. Jeg blir like imponert hver gang jeg ser disse store dyrene, de er så grasiøse, og det i en så diger kropp. Jeg hadde håpet å få flere elger og kanskje også rådyr i dag tidlig, men dette ble den eneste jeg så. Derimot fikk jeg ekorn. Det var overraskende, hadde slett ikke ventet det.

Mat i sikte

Nam nam

Nøttekos i morgensol

 

~ av elibrager den 11/03/2011.

4 kommentar to “11.mars 2011”

  1. Heisann!

    Jeg liker bildene av ekornet. Synes det er en herlig og litt skøyeraktig krabat. Synes du har flott lys i flere av dem.

    Hilsen Svein E. Børresen

  2. Oi. bilde av både elg og ekorn. Så flotte de ble. Ekornet på stammen ble kjempeflott! ha en god dag til deg.

  3. Fantastiske ekorn og elgbilde! Alle ekornbildene var topp! Flott lys og fine utsnitt!

    Ha en fin søndag!

    Mvh Leiv Arne

  4. Oj, vilka härliga bilder på korre🙂 Ja, och älgen förstås…fast jag måste ju erkänna att jag gillar korrar bättre🙂 som du redan vet….
    /Erika

Legg igjen en kommentar

 
