15. februar 2011

Kjøttmeis i flukt

I dag ble det en times fuglefotografering. Her er et av resultatene. Bearbeidet både i Lightroom og photoshop. Det er ikke lett å ta slike bilder, det er bare å fyre løs alt man kan. Jeg tok over 200 bilder og det var kun dette ene som ble godt nok.  Nedenfor er et bilde som ble nesten godt nok, men her fikk jeg lyst til å eksperimentere litt i photoshop elements, og jeg la på akvarell effekt, dro i spakene på farge og kontrast o.s.v. Resultatet ble nesten som et maleri. Bare gjort på PC. Digitalt maleri kan det vel kalles.

Digital akvarell Kjøttmeis

~ av elibrager den 15/02/2011.

Én kommentar to “15. februar 2011”

  1. Hei
    Det øverste synes jeg ble bra, men det nederste ble for mye støy etter min smak, men smaken er jo det takk og liv :)))

    Monika

Legg igjen en kommentar

 
