13. februar 2011

Mot lysere tider

Oppad, oppad

mot

det lysende

håp

springer en

positiv tanke

Det blir vår

det

BLIR

vår

 

Jeg så en knopp i dag, merkelig nok i 15 minus, men knoppen var der og jeg ble glad, tenk en knopp midt i februar. Her er noen flere bilder fra i dag og alle er trær eller kvister som peker oppad.

~ av elibrager den 13/02/2011.

2 kommentar to “13. februar 2011”

  1. Fredagen kjente jeg solen varmet og en ser solen tiner snø og is, da er det snart et håp om vinteren er på hell.
    Fine bilder med flott lys og farger.

    Monika

  2. Eg likte bilde av bjørkestamma.Ser for meg livets vei.

Legg igjen en kommentar

 
