4. februar 2011

Etter begravelsen

Fredag resiste Laila Fredhjem og jeg til Molde, hvor vi møtte Monika Frisvold Vågan og Terje Sylte.  Fredag skulle være landskapets dag. Da vi ankom Molde ble vi hentet av Monika på flyplassen. Vi startet kjøreturen fra Molde og utover mot Fræna. Vi kom forbi et lite fiskevær, hvor flagget hang på halv stang. Vi spiste litt på en liten kafé i nærheten, og kjørte etterpå opp på en liten høyde. Da så vi at flagget var heist til topps og et fantastisk lys lyste over fiskeværet. Kanskje litt symbolikk i det.

Været var skiftene hele helgen, det skiftet fra regn til sol, til snø og til regn. Og det blåste noe helt vanvittig. Flyet brukte tre forsøk på å lande før vi var trygt nede.Selv med en ørliten tendens til flyskrekk, må jeg si at det er en opplevelse å komme seg bort fra Oslo, og oppdage en bitte liten nord vestlig bit av landet vårt. Norge har vikelig mye å by på. Selv i februar.  Tusen takk Monika for at du ville kjøre oss rundt og vise frem litt av denne flotte landsdelen.

Fyret

Naustet

Været

Jeg rekker bare å legge inn dette innlegget for 4. februar i dag. Nå vil jeg sove litt. I morgen kommer historien om lørdagen og søndagen.

~ av elibrager den 06/02/2011.

4 kommentar to “4. februar 2011”

  1. Hei Elin! Så gøy at du har vært på reisefot, og det til selveste «seilet», og områdene omkring. Flott natur, og moro å møte både Monika og Terje! Gleder meg til å lese mer!🙂

  2. Uff, der sneik det seg inn en ekstra «n»….. Ikke så greit sent på kvelden…

  3. Takk, takk, ja jeg burde være oftere ute på reise enn det jeg er.

  4. Takker selv for hyggelig selskap på fredag. Utrolig koselig å vise dere «litt» av Romsdalen..synd stormen uteble!

    Snakkes

    Monika

Legg igjen en kommentar

 
