31. januar 2011

Lys i mørke

I dag har jeg klart et bilde hver dag i hele januar! Det har vært utfordrende. Utfordrende å finne på et nytt tema hver dag. Det har vært vanskelig fordi jeg har jobbet fulle dager, og det har vært mørkt om morgenen og mørkt om ettermiddagen og kvelden. Derfor har det vært veldig krevende. Noen bilder har derfor blitt helt annerledes enn de jeg pleier å legge ut, og de er heller ikke naturbilder. Likevel prøver jeg å speile noe av meg i bildene, følelser og tanker. Bildene mine skal på en måte speile meg, eller de skal være dokumentariske, men på en spennende måte. Bildene skal ikke bare være et snapshot, et knips. Det må være en større betydning i de. Klarer jeg å berøre noen med bildene da er jeg fornøyd, derfor tar jeg gjerne i mot kommentarer for å få vite om jeg treffer, eller om jeg er helt på bærtur.  I morgen starter vi på 1.februar, da kommer en ny måned med nye bilder, forhåpentligvis spennende bilder.

~ av elibrager den 31/01/2011.

3 kommentar to “31. januar 2011”

  1. Flott lys – og spennende prosjekt med nytt/nye bilder hver dag – blir spennende å følge deg videre

    Well done

  2. Hei! Har lenge tenkt at jeg skulle vært innom og gratulert deg med fin ny blogg. Så nå endelig🙂. Stå på videre! Det varmer å se at jeg nevnes i lista de over blogger, takk for det🙂

  3. Bra Eli. Laila

Legg igjen en kommentar

 
