13.januar 2011

Tryvannstårnet

Tryvannstårnet

I kveld ble det snap shot av Tryvannstårnet, da jeg kjørte min sønn opp dit. Litt travelt i dag, da jeg kjørte direkte til Trysil etter avleveringen på Tryvann. Snø er det begge stedene, slalombakker også. Nå skal ikke jeg svinge meg i bakken, men skal jakte på naturmotiver. Så får vi se hva det ender opp med.

~ av elibrager den 13/01/2011.

Én kommentar to “13.januar 2011”

  1. Grattis med ny blogg.Blir spennende og følge bildene dine igjennom året. Laila

Legg igjen en kommentar

 
