11.januar 2011

Møte

Må si jeg begynner å lengte etter lysere kvelder med solskinn og blomster. Det er liten sjanse å fotografere på dagtid, da jeg er på jobb hele dagen. Det eneste gode ved at det er mørkt når jeg kommer hjem er at jeg virkelig må legge hodet i bløt å la fantasien råde, hvis det virkelig skal bli et bilde hver dag. I kveld var det skikkelig vanskelig. Jeg tok med meg stativet ut på gangveien, fotograferte mot et tre og en gatelykt langs veien, hadde kamera på selvutløser og gikk foran kamera for å bli med selv. Her kom det tilfeldigvis et par gående i møte med meg. Jeg vet ikke om jeg er fornøyd, jeg har beskjært ganske kraftig.

~ av elibrager den 11/01/2011.

Én kommentar to “11.januar 2011”

  1. Det kan være en utfordring å finne et bilde til hver dag😉
    Det er flere som lenkter til lys!

    Monika

Legg igjen en kommentar

 
