5.januar 2011

Stemning

Julestemning i januar

Nå er det bare 360 dager igjen til 2012.

Det er meningen at jeg skal ta et bilde hver dag i 2011, jeg hermer etter Terje Hellesø og Marie Gustafsson og kanskje noen til. Kanskje er det ikke pent å herme, men det å ta et bilde hver dag er en god øvelse tror jeg. Presse inn et bilde i hverdagen om jeg er aldri så sliten og bare har lyst til å slenge seg ned i sofaen. I kveld var det omtrent slik, men en liten kveldstur med Leo (hunden, den må jo luftes uansett), kom jeg over denne lille broen og den tente julegrana. Stemningsfullt og koselig.

Jeg savner kommentarer, dersom noen har lyst til å kommentere, tar jeg i mot kommentarer med stor takknemlighet, og jeg skal prøve å kommentere tilbake. Er det noen som ønsker at jeg lenker opp til deres blogg, så er det bare  å si i fra. I lista Norske naturfotografer, som det er lenket opp til her i bloggen, ligger de fleste norske som har meldt seg på lista til Kjartan Trana. Derfor så jeg ingen hensikt å lenke dobbelt opp, men si i fra så gjør jeg det. Derfor ble det slik at noen få svenske bloggere foreløpig er ført opp.

Håper dere liker den nye bloggen min, jeg ønsker konstruktive tilbakemeldinger, så kom igjen. Det er ikke farlig å være først ute med kommentar.

~ av elibrager den 05/01/2011.

3 kommentar to “5.januar 2011”

  1. Hei! Du har satt deg et bra mål for 2011. Men jeg vil tro at du kommer ut av det med stor erfaring og har lært mye i det året som kommer. Synes du har startet bra med julestemningen. Gleder meg til dine bilder dette året.

  2. Härligt att få följa ytterligare en bloggare som skall göra en 365:a🙂 Lägger upp en länk till din blogg hos mig, om ok?!🙂
    Ha det bra Eli!
    /Erika

  3. Tusen takk for kommentarene, klart du kan legge opp lenke Erika.

Legg igjen en kommentar

 
